hang out wif ma friends



:m: ahad haritu aku kluaq mlepak ngan kengkwn lama:f: kt cp....seyes aku da lama xeppy cmni....:face12:byk cerita lelama yg xdgq.....ada yg da kwen...da ada anak pon ada...perghhh~sronok gla......bila la plak aku nk naik plamin nieh:27:hurmmmm......nak mrenung msa dpan jb:face14:....tpkan sronok la dpt jumpa kwn......bila tringat tyme sek lu....knakalan la...msuk blik disiplin sma 2 kt mahaad sgtla best....pengalaman mencabar 2......geng aku ni nkal gak la....tp km baik.....:131:huh! bla tringat memory lama mesti rsa lawak gila.....besa la budak 2 lagi kn....tp skrg da matured da......budak2 tue stil ada lg tp xmo tunjuk da....hanya utk suami k!!!....hehe.......antara geng 2 aku yg hadir ialah seperti brikut : yan ,cua ,aien.atip n aku... sowang lg xleh mai....xto la psai pa...myb de sek kot.....de sowng ja junior tsesat msuk geng kami nieh......hahahah...dah la...malas aku nk cita panjang....papai:face65:

CONVERSATION

0 conteng-conteng ladybird:

Back
to top