aku ta pandai story

...ermmm...aku mmg ta pandai story cm owg lain...aku wat blog ni just sesuka aku...boleh dikatakan ss(syok sendrik)well aku xkisah.....spe2 nk kta aku forever alone ke ape ke.....i dun care ...hahahah.... n aku suka luah melalui blog kot......sbb aku ska hidup ngn dunia aku...so spe kco aku mmg arrr....kalo xpuas ati better ckp.....tlalu byk bnda aku nk update tp aku mlas...hurmmm.....spa2 leh bg ubat utk hilangkan pnyakit malas aku....lg satu myb otak aku da karat....ermmm.....aku da lma xbcampur ngn kengkwn...msg2 bz ngn life...kalo tyme study kt bangi best je...leh mlawak pe smua.....aku bowink....huhuhuhu...shussshhhh,,,,xle ckp....ini rahsia.....hahahhahahhaha...rahsia aku ngn ALLAH...ermmmm...kat sini aku ambil kesempatan nk minta maaf psa sesapa yg aku nah mgguris o tguris o dihiris hatinye....maafla...aku xbmaksud pon...aku ska lpas kalo aku xpuas ati.....at least aku xbdendam....n better owg tue tau kn....azam aku nk ubah prangai dr baik nk ke lebih....opsss....superb-superb baik di masa hadapan....doakan aku ehhhh....

CONVERSATION

0 conteng-conteng ladybird:

Back
to top