main boling ngn kakak-kakak....

:98:sronok siut smlm kuaq maen boling ngn kakak aku n kwn de....saja mengisi msa lapang dr terperuk kt umah kn....blik ja tgn aku da cramp sdah....abes sakit tgn aku
nieh....huhu....oppss...lupa...lama gila aku xhupdate....ermmm...sbb malas......ermmmm.....malas la yg pasti nk hupdate...huhuhuh:face4:ok...patah blik kpd cita td..:131:.da lama aku x exercise tgn aku nih...huhu tue bentan tue....:face32:sakit oiii......kna urut la jwapan de......
ermm.....skrg ni aku jd penganggur terhormat dirumah memandangkn aku skrg nie ngah menghitung hari....so xleh la keja......nnt kna tendang plak...yela kalo slalo amik cuti..majikan mna xmrah kn.....jeles bila tgk kwn2 da keja...buat duit...arghhh..tension....aku gila duit skrg nieh...hahahahah......tp cra yg halal la k.....jgn salah pham plak....rsa cm nk smbung blajaq pon ada gak.......rsa smua nk wat la...lmbat sgt nk tggu grad...huhuhuh:face37:opss....lpa lg nk hbaq...aku da dpt lesen....yahooo.....skali amik ja....trus lulus.....:face51:skrg ni ligat bwa keta p mrata tmpat...da ta naik da beskal...sblh mata pon ta pandang da..hhahaha
gila stereng da.....da la
later la aku hupdate......
:face52:nk p mkn sat....

:face15:papai~

CONVERSATION

0 conteng-conteng ladybird:

Back
to top