old memories.....

:125:rsa rindu:face74:, sedih:face22:, marah:face33:, eppy:face42: n kecewa:face41: xnah lari dlm kehidupan..kalo bleh nk yg eppy jew ..sometimes aku rsa cm nk lari...tp aku xto nk lari mna....bg aku setiap ari yg mndatang tue menakutkan n aku xto apa akan jadi:face21: ....pa yg aku tau terus berdoa dan percaya pada ALLAH S.W.T:60:....sedih bila teringat prangai nakai dlu...andai msa boleh diputar kmbali...aku cm nk patah blik ja...n pebetui smua:face32:..huhuhuh....hati aku rindu mlm ni....rindoo pada smua owg :face65:dan sdah semestinya aku rindoo zauji aku di nun sna:face35:....dan ini mmg aku rinduu....rsa terpanggil....iaitu ALLAH......ntah mlm ni aku rsa sayu sgt2...xto psai pa....bkak blog zauji aku yg da lma xactive....huhuhu...rinduuu pada zauji.....:face37:huhuhuh.......ok dah...smpai situ sja cerita sy utk ari nih.....huhuhu.....

CONVERSATION

0 conteng-conteng ladybird:

Back
to top