Mkin berisi!



Salam...

Skrg nih aku da chubby blik....aku tatau berat aku naik brapa da....last check up kt doc berat aku dalam 54kg....What!! Aku naik 6kg for a few weeks......Ya Allah....cm nk pengsan kt situ.....doc ckp baby aku sehat.....aku je da msalah iron...kurang dr sptutnya......ptut la hidung aku bdarah...sakit ooo.....aku pon xto myb aku byk ilang drah kt idung aku.......sbb cuaca kt sni bkn tentu sgt.....idung aku bdarah kalo aku kluaq pda suhu -11c.....mmg sejuk....n sakit hidung....tp allhamdulillah aku leh survive dok sni....thanks to my zauji yg slalo bg sokongan kt aku....oouhh...ouhhh.....lupa nk ckp...aku da tgk da baby aku...inshaAllah dapat baby boy....hehehh......de main aci sembunyi ngn nurse yg scan dy...im so happy.....my zauji pon sma...baby aku malu nk tunjuk muka dy....jenuh kna gerak dy....dy leh plak tdoq....bila da abis scan de bgun plak....hehhehe.....baby aku da pndai gerak respond smua da skrg nih...de akn bg respond kalo baba de panggil de or sntuh prut aku....ari slasa nk g check lg baby aku....mintak 2 la aku xsakit pa2....hehhehhe...bju baby aku.....aku da beli da...kengkwan pon ada yg kirim dr mesia....thanks weih....aku beli byk gak kt mesia punya on9....utk baby...yess...aku beli ju dy kt sni....utk aku....aku byk beli yg mesia....especially bju pregnant....sbb owg sni saiz bdan de bsaq2...n deowg ska pkai tight so...aku cm xbrapa ska....aku cm lemas.....

K la

Papaya


Masa ni aku bru pregnant 4 months...hehehhe...xnampak sgt sbb baju tue bsaq n berat pon stil 48kg lagi!...hohohhoo

CONVERSATION

2 conteng-conteng ladybird:

MiJiE BLoG said...

Awak dah pregnant?..Tahniah awk..mesti comey bby awk nie..cam awk jgk..:P

♫♥♪ funcha음향 ♫♥♪ said...

tq awk....ameen...awk skrg wat pe je

Back
to top