Selamat tinggal Malaysia n Aloha to Canada..

Salam...

Perasaan sedih ,eppy ,takut n smua ada la...sbb aku da nk fly p canada....hohoho...rsa cm nak jerit ja....well u know me....aku nih mna pnah naik flight,dah la kna naik sowang2...pi oversea plak tuh....msa tue aku juz leh tawakal kepada Allah ja la.....sbb tkut sgt....aku tkut ilang....dgn kurang rehatnya...perghh pnat.....seminggu sblm aku nk fly, aku p Singapore sbb nk amik visa aku yg da siap...aku plih nk pick up sndrik...kalo tggu depa tlepas la flight aku....mmg pnat....aku blik ari kot...msa p Singapore tuh....nasib la ada kak ipaq aku....dia tolong p teman aku nk p sna....kalo dak...mmg aku sowang la kna p sna....lpas amik visa tue aku da brapa ari ja lagi kt mesia n aku kna siapkan brg2 yg nk bw...sbb aku xprepair apa2 pon...aku pon xsangka visa aku akn siap awai dr jangkaan aku...tue yg aku leh wat relax tue....msa tuh hnya tuhan sja yg tau...dgn mak aku dok kalut bw aku p jumpa owg smua la...adoihh...pnatnya...brg xkmas lg kt umah...dah la aku nk p lma kot....tp alhamdulillah...smuanya bjalan lancar....aku sronok nk p travell kt tmpat owg...at da same time aku cuak gak la nk p tmpat owg....aku akn dok kt flight for 21 hours k....bkn 10 jam....msa tu aku cm sasau....sbb pikiaq psai transit...aku transit kt Doha,Qatar...arghh...cmna ni 9 jam transit....aku dok doa nnt2 ada owg tolong aku msa kt doha...maklom la aku bdak bru blajaq....lyn ja la pic aku detik2 terakhir di bumi Malaysia....


msa ni sehari sblm aku nk fly...hehhehe....kak aku beli kek rainbow kt aku...sedap gak la....





msa ni aku x check in...muka cuak gila..hahhah



muka cuak lg...tggai bpa jam ja lagi nk fly....



brg aku byk gila..huhuh....tu pun kalo bleh nk ltak skali ngn blik aku kt kdah tue dlm beg...ngeh...ngeh



aku bersama mak aku...gonna miss u :(


muka aku lg...sembap sbb byk tdoq....hehehhe..tkut xjga msa nk transit ke montreal...



aksi kami dua beradik yg baget hot la sgt



:)


bersama ibu mentuaku...i love u mak...jga dr leklok



sblm nk trun ......amik picha lu ngna family aku :) + :(



msa ni aku suh abah aku mai gak....n tercapai gak impian aku....heheheh...tq abah coz sanggup trun klia walaupon bz....i heart u abah.... :)



aku da nk check-in da.....papaya



rindoo smua owg...uwahhhh.....doakn aku slamat smuanya


~papaya malaysia~


CONVERSATION

0 conteng-conteng ladybird:

Back
to top